petites grans histories

jueves, marzo 03, 2005

REPARACIONS A LA LLAR

Els procesos d'imitació a vegades donen una mica de por perque ara cada petit moviment es gravat i retingut per una petita ment prodigiosa que et vigila continuament i que ho repetirà en el moment més inesperat.
Exemples: La nena està a la cadira davant del ordinador i no pot fer el que vol a pantalla. Em crida:
-MAMAAAAAAAAA!!!!!-queee!! -EL TECLAT NO VA!!!! diu ella. -Vale ara ho miro...
total que com la criatura que no te gaire paciencia va agafar ella mateixa el teclat, li va donar la volta, va obrir el compartiment de les piles (que jo havia descobert feia només una setmana) va treure les dos piles i em va dir:-CANVIEM!!!! no van.
Ahir va pasar el mateix amb una nina. Tenia un botonet pero no cantava. Jo li vaig explicar que era una nina que jo tenia quan era petita i que portava a la panxa un disc amb cançonetes molt xules.
-POSEM DISC!-no el tinc, es va perdre-OH! ARIADNA TROBA-no, no el trobarem, està espallada la nina-HO MIREM, MIREMi la nena tota decidida s'en va anar a buscar un tornavis, el va trobar, va tornar i va començar a ficar-lo pels foradets de la panxa.